یکی از انواع بنر هایی که قبلا معرفی کرده ایم ، بنر های فلش یا تعاملی می باشد. این نوع بنر که به نوبه ی خود جایگاه خاصی در طراحی بنر دارد و البته طرفداران خاص خود را نیز دارد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که با مطالعه ی این پست ، می توانید با ساختار کلی و ویژگی های این بنر بیشتر آشنا شوید.
تعریفبنر های فلش
همان طور که گفته شد ، نوع بنر ها را بر اساس موقعیت بنر انتخاب می کنیم. در ادامه نیز در سه بخش بنر فلش یا تعاملی را بررسی می کنیم.
بنر های فلش و ویژگی های آن
بنر فلش
امکان انتقال محتواهای چند رسانه ای با روی کار آمد بنر فلش در طراحی بنر ممکن شد. انیمیشن و سایر عناصر گرافیکی نظیر کنتراست رنگ ها و کیفیت عکس ها به سادگی در بنر فلش قابل مدیریت است. به همین دلیل این نوع بنر ، به چشمان ناظری که بنر فلش را در وب سایت ها مختلف مشاهده می کند ، کاملا آشناست و در واقع سازگاری بیشتری دارد.
ویژگی های چشم گیر بنر فلش
مهم ترین ویژگی بنر فلش ، واکنشگرا بودن آن است. در طراحی بنر ،محیط واکنشگرا بنر فلش می باشد که به عنوان قابلیتی برای جلب نظر خواننده از آن یاد میشود و همین عامل سبب شده است که طراحی بسیاری از بنر ها ، از نوع فلش باشد.
تاثیر بنر فلش در تبلیغات و بهتر دیده شدن
بنر فلش ، بیشترین آمار کلیک را در نسب به سایر بنر های در حوزه طراحی بنر کسب کرده اند. به این معنا که ساختار آن ها برای موتورهای جست وجو بهینه می باشد. چنان چه که می دانید ، در اغلب وب سایت ها بزرگ نظیر یاهو ، بنر ها از نوع بنر فلش می باشند. در بنر فلش می توان اشکال گرفیکی و انیمیشن های متفاوتی را در سایز و حجم پایین به کار برد. تکنولوژی فلش با وجود مخالفانی که دارد ، هنوز هم رایج ترین روش برای طراحی لایه ها نظیر بنر می باشد.
منبع : بنر های فلش و ویژگی های آن
:: برچسبها:
طراحی بنر،طراحی بنر تبلیغاتی،مقالات طراحی بنر،بنر های فلش و ویژگی های آن، ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0